mysimlife

Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Min häst Roxana.

Av Emma - 6 november 2013 10:48

                      Hej bloggen.

 

Okej, jag har en känsla av att denna blogg mest har handlat om min häst Apollo...

Så därför tänkte jag lägga ut några bilder på en av mina andra hästar, Roxana. (på The Sims 3 Husdjur alltså) Här kommer dom:

 

 

 

Jag vet att det inte var så många men kommentera om ni vill ha flera ;) Ps. Jag har bilder på när hon var föl också!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

<33

Av Emma - 4 december 2013 21:09

           Hej bloggen Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men det är för att jag inte har haft så mkt tid för bloggande, jag har gjort väldigt mkt annat på sistone.. Så ja... Men nu ska jag iaf göra ett inlägg, och i detta inlägg kommer ja...

Av Emma - 4 november 2013 22:03

                      Hej alla läsare!   Jag tänkte bara visa några bilder på när jag gör i ordning Apollo och rider, osv! Här kommer doooom!:               Hoppas att ni gillade dom // Emma   ...

Av Emma - 4 november 2013 21:31

                       Hej alla ;D   Hejsan alla som läser min blogg. Jag tänkte lägga ut några bilder på Lucie (På The Sims 3 Husdjur) på morgon när hon t.ex. vaknar tar ut hästen, rider osv. Här kommer dom:             ...

Av Emma - 4 november 2013 20:12

                Dags för frågestund ;p   Okej allihopa! Dags för en frågestund! Jag har bara 7 frågor att ta upp men ändå. Okej, här kommer dom:   1.Kan man ha hästar på vanliga sims? (The sims 3) Svar: Nej, inte vad jag vet.   2.Är d...

Av Emma - 4 november 2013 13:18


                                                       Hej igen!   Jag har en häst på The Sims 3 Husdjur som heter Apollo,   och jag älskar verkligen honom.   Och jag skulle vilja visa er en bild   på mig och honom.   Här komme...

Presentation


Har en blogg om enbart The Sims 3, kolla gärna mina inlägg ;p

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill se mer på denna blogg?
 Min häst Apollo?
 Mitt Sims liv?
 Alla mina hästar på Sims?
 Random bilder?
 Kanske till och med en videoblogg?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mustasch

Animated Rainbow Moustache

fvbdvbk

Multi-Colored Light Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards